2015. december 10., csütörtök

Tanulás és tanítás




  Amikor 2004-ben jelentkeztem az első  stesszoldó tanfolyamra, romokban hevert  a  házasságom, a gyermekem évek óta allergiás volt;  a hagyományos és homeopátiás orvos valamint a  kineziológus  egyaránt  azt mondták, nem tudnak rajta segíteni.
   Ha ez nem lett volna elég, csőd szélére jutott a munkahely, ahol több mint 10 éve dolgoztam és egyik reggel hűlt helyét találtam a vadonatúj kocsinknak .
   Mi az életcélod? Olvasgattam újra és újra a kérdést. Pocsékul éreztem magam,  mert úgy éreztem, fogalmam sincs, mi a jó válasz erre a kérdésre. Addigi életem során mindent megtettem, amit a könyvek, magazinok, tapasztalt szakemberek javasoltak mégis ellenkező irányba haladtam, mint ahova törekedtem. Aha, tehát mégis törekedtem valahova...de hova? Boldogan szerettem volna élni a szeretteimmel  egészségben, jólétben, biztonságban. Ennyi,  semmi  több...
   Azért kezdtem el a tanfolyamot,  hogy javítsak a magam és családom állapotán - nem gondoltam volna, hogy mindez segít az édesanyámmal való kapcsolatomon, hogy az üzleti tárgyalások alkalmával is tudom használni a kitesztelt korrekciókat, hogy az ellopott kocsi helyet vehetek egy újat, új munkahelyemen kedvezőbb feltételek mellett a dupláját keresem  a korábbinak, férjemmel újra fellobban a szerelmünk és a fiam remekül halad a tanulásban miközben bármit megehet, amit csak megkíván.
  Nem volt ez  töretlen diadalmenet: voltak buktatók, visszaesés, gyanús helyzetek de éreztem a módszer erejét  és örömmel töltöttek el az új felfedezések melyekből  - eddigi tapasztalataimra alapozva tudom - a jövő is tartogat  jó párat a számunkra!  
  A megszerzett tudást, tapasztalatot meg kell osztani!
  Remélem veled is találkozunk  a következő  stresszoldó tanfolyamon!
BG
További gondolatokat találsz itt
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése