2023. március 7., kedd

10 milliószoros nap MEGTERVEZÉSE a jobb hatékonyságért

 

Mit tehetünk, hogy a lehető legtöbbet kihozhassuk a 10 milliószoros napból és  minden napunkból? 

1.Én Szeretet meditációval kezdtem és ha tehetném, egész nap ezt végezném, csak a teendők stb elvonják a figyelmemet. Bár ma reggel úgy döntöttem,a légzésemet ehhez igazítom és kértem, ha külön nem is gondolok rá, akkor is működjön. 

2.Aztán átadtam a mai  nap problémáit, feladatait a Belső bölcsességemnek kérve, hogy mutassa meg mit tegyek, mit mondjak mikor és kinek. 

3.És segítséget kérek ahhoz, hogy mindig visszanyerjem a figyelmemet, hogy a belső békémre hangolódva meghalljam a válaszokat.

4. Aztán a mai mantrámat kiírtam egy papírra és a nap folyamán minél többször igyekszem elolvasni: "MOST KÖNNYEDÉN MEGBOCSÁJTOK! Ez ledönt minden szeretet elé épített korlátot. Ezáltal minden, amire vágyom könnyedén és örömtelien beáramlik az életembe!" 

Nem kell megvárni vele a következő 10 milliószoros napot, mert ez a gyakorlat akár naponta megismételhető :)

Balajthy Gréta

További gondolatokat találsz itt
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése