2023. február 21., kedd

Hogyan tudunk jól teremteni?

 "Mindenki a saját teremtett világában él."-mondják.

  Gyakran azon veszem észre magam, hogy bár a felszínen már mintha nyugalom lenne és úgy érzem: minden rendben, a mélyben -tudat alatt-  mégis ott lapul a dühös, elégedetlen, ítélkező, mindent jobban tudó "kis énem".    

  Megmutatja magát, én meg csak nézek... Jé, hát ez még mindig így működik? 

Korábban hajlamos voltam elkeseredni ilyenkor. Most is felbukkan ez az érzés, ugyanakkor  örömmel konstatálom, hogy egyre kevesebb ideig maradok benne és inkább a kétségbeesés és feladás kisértésén túllépve, nagy lélegzetet tudok venni, megnyugtatni az egomat és tudatosítani, hogy mi mellett is döntöttem? A MEGBOCSÁJTÁS, ELFOGADÁS, ÁLDÁS mellett?!
  Van, amikor észreveszem, de hirtelen nem tudok kijönni belőle, mintha örvénybe kerültem volna -ilyenkor-  hagyom végigfutni  a "programot", aztán nagy levegőt veszek és felidézem, hogy a "Békét is választhatom e helyett."
  Ami még  mindig ügy, hogy gyakran ÉSZRE SEM VESZEM, hogy már megint "egy régi lemez van fent" és nem azt teszem, ami mellett döntést hoztam... Bizony ez is az ego csapdája, mert így tud(na) újabb önmarcangolásra rávenni, ha hagyom.  

  De miért hagynám, ha a fenti kiutakat  már egész jól megismertem?

Balajthy Gréta

További gondolatokat találsz itt
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése