2014. augusztus 2., szombat

Istenhez kapcsolt „kellékek”




- Nocsak, hol a villanás?
- Most már felesleges, előreléptél a velem való kapcsolatodban, már kevésbé fontosak a díszle­tek. Egyre normálisabb lesz minden, majd meglá­tod.
- Díszletekről beszélsz. A felhők például ..
- Ugyanaz. Ha az első alkalommal átlagembernek öltözve becsöngettem volna hozzád, nehezen hitted volna el, hogy az Isten vagyok, nem igaz? Úgyhogy felhasználtam a felhőket,. a nagy fehér szakállt, a teljes arzenált. És a villanást, a hatás kedvéért.
- Igaz, hogy pontosan így képzeltelek el. Nem túl eredeti ... Visszatekintve elég gyerekes ...
- Igen, bizonyos értelemben az, de manapság a legtöbb ember ilyennek képzel. Nem' régóta van testi burkom, nagyon sokáig csak a felhőket áttörő fény voltam.
- És milyen az igazi külsőd?
- Nincs "igazi külsőm". Csak az, amit ti tulajdonítotok nekem, az a forma, melyben hihető vagyok a szemetekben.
- Ha valaki polipnak képzel el, polipként jelensz meg előtte?
- Igen. De még sosem fordult elő, biztosíthatlak.
- Kár. Nutriának sem?
- Annak sem. Mielőtt elsorolnád a számodra vicces összes állatot, inkább mondd meg, miért hív­tál.
- Nos, puszta kíváncsiságból, azon gondolkoz­tam, jól ismerted-e Freudot...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése