2024. február 6., kedd

Szeretettel teremteni


 A lehető legegyszerűbb Bullet Journal (BUJO) füzetet vezetem.

Én írom bele a dátumokat, és szükségessé vált pl. klíma tisztítás miatt időben -akár egy évre előre beírni a feladatokat. Ezért következő év havi részletezőjét is el szoktam készíteni az új év kezdetekor.

Az évszám mellé szoktam írni is valamit. És 2023-ban 2024-re vonatkozóan a következőt írtam: "Ez az év számomra egy új aranykor kezdete."  Aztán meg is feledkeztem erről. Ám 2023 november folyamán  nem csak a törlesztendő részletek, melyek igencsak megterhelőek voltak az év során - jártak le, hanem különböző projektekből elkezdett befolyni a pénz. Ebben az időszakban egyre többször írtam már a 2024-es tervező részbe és akkor konstatáltam, milyen jól teljesül a program.

Tehát érdemes megpróbálni, hogy kövessük az alábbi cikkben megfogalmazott módszert:

Álmok megvalósítása

BG

További írásokat találsz itt!

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése