2020. december 15., kedd

Kik Vagyunk Valójában?

 


Ki Vagy(ok) Valójában?

Fel tudom ismerni valós tiszta természetem(d)et és Lényem(d)et (e játszma mögött)?!

Ha igen, látom, hogy mindenkinél ugyanaz a Forrás és Lényeg: mindenki eredendően bűntelen és tiszta.

Megtapasztalásaink „Útjelző táblák” és a következőket mutatják:

1/ bántás, szeretetlenség -> Szerethető vagyok! A Szeretet teremtett a saját hasonlatosságára! (CST)

2/ kételkedés-> Kétség nélkül Isten szeretett gyermeke vagyok! Isten teremtett engem, aki (minden ellenkező híresztelés ellenére) maga a Szeretet, tehát csak szeretni tud!

3/ felsőbbrendűség -> Teljes vagyok! Olyan vagyok, amilyennek Isten megteremtett! (CST)

4/ figyelmetlenség -> Fontos vagyok! Hiszen a világ világossága vagyok! (CST)

Horváth Mónika és a Csodák Tanítása (CST)nyomán 

BG
További gondolatokat találsz itt
 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése