2019. február 27., szerda

Katie Fforde a Cotswoldsi bestseller királynő



Regényírónő
Születési dátum: 1952. szeptember 27. (életkor 66 év), Wimbledon, London, Egyesült Királyság
Házastárs: Desmond Fforde (házas. 1972.)

 

 

 

A szerző magáról



A gyönyörű Cotswoldsben élek családommal, lelkem
mélyén igazi vidéki lány vagyok. Akkor kezdtem el írni, amikor egyszer anyámtói írókészletet kaptam karácsonyra, és utána már nem bírtam abbahagyni. A Living Dangerously volt az első regényem, és azóta meg sem álltam.
 
Cotswoldsi utcakép
Regénybe kívánkozó témákba bárhol bele lehet botlani, engem folyamatosan inspirálnak a körülöttem lévő emberek, és a helyek, ahol járok. Tévét nézek (igen, onnan is merítek ötleteket), vagy épp elkapok egy beszélgetést. Imádom, hogy az írás révén lehetőségem nyílik
mások életébe beleélni magam, és rengeteg szakmát
kipróbálhatok, amelyre a saját életemben nem lenne
módom. Minden egyes könyvemben más-más foglalkozást, 
más-más társadalmi hátteret jelenítek meg, és
kutatásaim segítenek abban, hogy hitelesen ábrázoljam
mindegyiket. Voltam már portás egy aukciós házban,
próbára tettem a kézügyességemet keramikusként, 
bepillanthattam egy társkereső oldal kulisszái mögé, sőt
még Ray Mears túlélőtanfolyamán is részt vehettem.

Szeretek író lenni, elképzelni sem tudok ennél kielégítőbb és kellemesebb tevékenységet. A szerelmi történetek írását különösen élvezem. Azt hiszem, szerelembe esni a világ legjobb dolga; azt szeretném, ha minden figurám megtapasztalhatná ezt, az olvasóim pedig végigkövethetnék történetüket.
 
Cotswolds
Ha többet is szeretne megtudni rólam, látogassa meg
weboldalamat: https://www.katiefforde.com/blog

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése