LUSH
A Lush storyt sokan sikertörténetnek tartják, ám ha jobban, megismerkedünk vele, kiderül, hogy egészen fiatal története során talán pont egy-egy kudarc erősítette meg a vállalkozást, mely napjainkban több mint 50 országban közel 880 Lush boltban kínálja termékeit a megengedhető luxusra vágyók számára.Néhány adat a Lush történetéből (forrás:https://www.lush.hu)
A cég.friss kozmetikumai 1995 májusában jelentek meg a piacon, de a cég története ennél jóval messzebbre nyúlik vissza. A mai kreatív csapat már több mint húsz éve dolgozik együtt (de ebbe inkább ne menjünk bele, mert nem szeretnénk senkit öregíteni). Elég az hozzá, hogy akkor kezdtek együtt dolgozni, amikor még mindannyian nagyon fiatalok voltak. Hajápoló termékeket fejlesztettek természetes anyagokból, s ezek a készítmények rendkívül sikeresek lettek a The Body Shopnál. Később Cosmetics to Go néven létrehozták saját, forradalmian újszerű kozmetikai cégüket az Egyesült Királyságban. A rövid életű vállalkozás csődbemenetele után mindent újrakezdtek.
Az új cég névpályázatot hirdetett első, kézzel készített hírlevelében és katalógusában. A pályázatot egy Edinburgh-ban élő Liz Bennett nevű hölgy nyerte meg, ennek eredménye lett a Lush név. A Lush otthona Dél-Angliában, a tengerparton van, a Dorset megyében található Poole városában, a High Street 29-es szám alatt.:
Fotó és további infó:Lush |
Innen nőtt ez a cég azzá a nemzetközi hálózattá, amelyet ma annyian ismernek és szeretnek. Sikerült mind a mai napig barátságosnak és közvetlennek maradnia, a friss termékek még mindig kézi munkával készülnek, csak éppen ma már több gyárban szerte a világon.
Hogyan csináljuk? Számtalan oka van, hogy a Lush, annak ellenére, hogy nagy lett, még mindig kis műhelynek tűnik, mely hű maradt eredeti céljaihoz. Azokkal dolgozunk együtt, akiket szeretünk. A cég vezetői mindmáig maguk fejlesztik a termékeket, és a minőséget illetően nem kötnek kompromisszumokat. Mark Constantine és fia, Simon maguk alkotják meg az illatkompozíciókat a létező legpompásabb alapanyagokból. Alighanem mi vagyunk az egyetlen cég, amely az aranynál értékesebb, valódi jázminkivonatot használ olyan, elérhető áron megvásárolható termékekben, amelyeket a fürdővízben kell feloldani. Az összes Lush termék még mindig kézzel készül; amikor bővítünk, az emberek számát növeljük, nem a gépekét. Kitartunk eredeti céljaink mellett és ahelyett, hogy egyetlen hatalmas vállalatnak tekintenénk magunkat, inkább úgy érezzük, sok kis cég vagyunk, mely együtt dolgozik.
A termékek alakja nem minden országban egyforma, mert munkatársaink mindenütt a saját stílusukban készítik őket. Lehet, hogy egy kicsit más a színük; az Olaszországban kapható narancs nem ugyanolyan, mint az, amit Japánban használnak; Ausztráliában a szőlő eltér az angliaitól. Mindettől függetlenül azonban a Lush mindig felismerhető az alapanyagok minőségéről, a termékek frissességéről és a több száz illóolaj összetéveszthetetlen illatáról.
Lush: "Ragaszkodunk mindahhoz, amiben hiszünk, ezért reméljük, hogy a Lush tovább növekszik, de szíve-lelke változatlan marad."
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése