2021. január 5., kedd

A Boldogság kulcsa a kezemben van?!

 

Mi olyat gondoltam, amit Isten nem gondolna, és mit nem gondoltam, amit Ő gondolni rendelt volna nekem?

Mi olyat tettem, amit Isten nem tenne, és mit nem tettem, amit Ő tenni rendelt volna nekem?

Jelen állapotom, helyzetem korábbi választásaim eredménye...

A Jókedv az iránytűm, ebből tudhatom, Univerzummal összhangban - vagy ellenében -gondolkodom!

Ha jókedvű vagyok, a Forrásra hangolódott elmével, Egységben létezem.

Ha nem, rosszul választottam:

a haragot a megbocsájtás helyett,

neheztelést az elengedés helyett stb.

Bármikor megváltoztathatom a döntésemet és választhatom a

Szeretetet (a félelem helyett)!

Így visszanyerem a békét.

 

Amikor a kommunikáció által élek meg bármilyen témába vágó  helyzetet a következőt is tehetem:

Megváltoztatom gondolkodásomat, hogy Egyként tekintsek magamra és mindenkire.!!!

Pl: Aha!TE MOST SEGÍTESZ NEKEM, HOGY a -problémakezelésre vonatkozó- tudásomat begyakorolhassam. Köszönöm!

És máris újra megnyílik az út a jókedv és öröm előtt!

BG
További gondolatokat találsz itt
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése