2014. január 19., vasárnap

Így légy a béke eszköze!

Bűnös vagyok és bűntelen, sebezhető és sebtelen, éktelenül mocskos és égien tiszta, vagyok minden titkok mélységes mély titka....
Tégy engem a Te békéd eszközévé,
Hogy ahol gyűlölet van, oda szeretetet vigyek,
Ahol sérelem, oda megbocsájtást,
Ahol széthúzás, oda egyetértést,
Ahol tévedés, oda igazságot,
Ahol kétség, oda hitet,
Ahol kétségbeesés, oda reményt,
Ahol sötétség, oda világosságot,
Ahol szomorúság, oda örömet.

Hogy ne vigaszt keressek,
Hanem vigasztaljak,
Hogy ne megértést keressek,
Hanem másokat értsek meg,
Hogy ne engem szeressenek,
Hanem szeretetet nyújtsak.

Mert amikor adunk, akkor kapunk,
mikor megbocsájtunk, nyerünk bocsánatot…


A fenti idézet a  "Vasműért, a megélhetést biztosító Munkahelyekért és Dunaújvárosért" ökumenikus istentiszteleten hangzott el 2014 január 9.-én. 
A vonatkozó cikket, videót itt találod!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése