2013. június 27., csütörtök

Cuba Libre (Fejős Éva)

A könyv egyik példányán úgy hirdetik:"Fejős Éva legjobb regénye"... és valóban az eddig olvasott könyve közül ezt találtam a legjobbnak. Hogy mennyire vagyok elfogult? Az előző könyvénél komolyan elgondolkodtam, hogy vajon el bírok-e még olvasni tőle egy következőt... Igen el, és nem bántam meg! A kubai hangulat olyan jól érzékelhető a könyv segítségével, hogy azon is elgondolkodtam, szívesen ellátoganék oda!

Néhány gondolat a könyvből:
    Tánc (Salsa)
    Bizalom, önbizalom
    Jó az, ha minden OK?
    Van egy kis helyed?
    Álmainkról
      Kapcsolodó cikkek:
      Trinidad (Kuba)
      Havanna
      Varadero
      A Cuba Libre ital receptjét megtalálod itt!
      Fejős Éva további gondolatai:
      Biztonságban
      Megengedni az örömöt...
      Kiváncsi vagy, vagy csak kérdezel?
      Mit szeretnél valójában?

      Nincsenek megjegyzések:

      Megjegyzés küldése