2013. május 1., szerda

Határidő

„Már hat hónapja lóg a fejem felett Demoklész kardjaként ez a megoldatlan probléma. Meg vagyok zavarodva. Nem vagyok biztos benne, mit tegyek. Egy hónapot adok ...magamnak a megoldásra” (dilemmák név nélkül)
A határidő kijelölése felszabadíthatja energiáimat, félretehetem a gondot, és megengedhetem, hogy az univerzum, és jómagam közelíthessek a megoldáshoz. 

Nem kell feltétlen közölnöm másokkal, hogy kijelöltem egy határidőt. 
A határidők elsősorban engem segítenek. 
Ésszerűeknek kell lenniük, és megfelelniük az adott helyzetnek. 
Segíthetnek, hogy elengedjem aggodalmaimat, és felhagyjak azzal, hogy kényszeresen ezzel foglalkozzam, így energiáimat konstruktívabb módon használhatom fel. 
Kimozdíthatom magam arról a holtpontról, ahol úgy érzem, egy másik személy, vagy egy megoldhatatlan probléma áldozata vagyok.
Melody Bettie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése